Budget olarak bulunduğumuz tüm ülkelerde müşterilerimize en iyi hizmeti vermek kuruluşumuzun temel amacıdır. Bu amaç doğrultusunda, süregelen kaliteli servis imajımızı devam ettirebilmenin anahtarının müşterilerimizin memnuniyetinde olduğuna inanıyoruz.

2010 ve 2014 yıllarında Budget Türkiye olarak her yıl düzenli olarak yapılan Budget EAMEA (Avrupa, Afrika, Orta Doğu ve Asya) toplantısında “Yılın En Başarılı Ülkesi” ödülünü alarak başarımızı bir kez daha kanıtladık. Bu başarının, siz değerli müşterilerimizden aldığımız her türlü geri bildirime verdiğimiz önemin ve müşteri beklentilerini karşılamak için göstermiş olduğumuz çabanın bir göstergesi olduğuna inanıyoruz.

Müşteri Deneyimi Birimi olarak siz müşterilerimizin, şirketimiz ve kiralama servisimizle ilgili her türlü talep ve beklentilerini yazılı olarak takip eder ve çözümleriz. Müşteri talep formuna işlenmiş talep ve beklentilerinizin belirlenen sürede sonuçlanması için gerekli takibi yapar ve süreç boyunca sizleri konuyla ilgili bilgilendiririz. Ayrıca yaptığımız düzenli anketlerle müşterilerimize vermiş olduğumuz hizmeti mükemmelleştirmenin yollarını ararız.

Budget Müşteri Deneyimi Birimi olarak amacımız sizlerden gelen şikayetleri çözmek değil, “Mutlak Müşteri Memnuniyetini” gerçekleştirerek sizlerden hiç şikayet almamak ve müşterilerimizin beklentilerinden asla taviz vermemektir.

İletişim formu ‘muz üzerinden yurtdışı ve yurtiçi kiralamalarınıza ait eleştiri ve önerilerinizi bizlere iletebilirsiniz.

Yurtiçi/yurtdışı fiyat bilgisiyle kiralama koşulları hakkında bilgi almak ve araç kiralama rezervasyonlarınız için rez@budget.com.tr e-posta adresimiz üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Müşteri Başvuru Yönetim Politikamız

• Sorularınız, talepleriniz ve eleştirileriniz için iletişim formu aracılığı ile ve hafta içi 08.00-17.00 saatleri arasında çağrı merkezimizden (444 9 623) bize ulaşabilirsiniz.
• Başvurularınızın alınmış olduğu bilgisi internet sitemizden belirlenmiş süreye göre verilmektedir.
• Başvurularınız herhangi bir ücret almadan, adil, tarafsız ve eşit olarak değerlendirilmektedir.
• Kişisel bilgileriniz kesinlikle hiçbir amaçla üçüncü şahıslarla paylaşılmamaktadır.
• Şirket politikaları ile yasal uygulamalar çerçevesinde uygulanabilir çözümler sunmaya; ihtiyaçlarınızı karşılamaya ve haklarınızı her zaman korumaya özen göstermekteyiz.
• Sorularınız, talepleriniz ve şikayetleriniz kayıt altına alınarak çözüm önerileri ve alınan kararlar gerekçeleriyle açıklanır.
• Sizlerden gelen her türlü geri bildirimi, ürün ve hizmetlerimizin kalitesi ve iş süreçlerimizin iyileştirmesini sağlayacak şekilde değerlendiriyor; mükemmeli hedefleyerek müşteri odaklı bir yaklaşım benimsiyoruz.