Teslim Alma Ofisi
İade Tarihi
{{toDayNumber}}
{{toDayName}} {{toMonthName}}
Budget ile araç kiralama deneyimi parmaklarınızın ucunda!

Sen de yollarda özgürlüğü ve konforu bir arada arıyorsan, Budget’la yola çık. Budget uygulamasını indir, Türkiye'nin 33 şehir ofisleri, 23 havalimanı ofisleri ve Budget İstediğin Yerde ofislerinden hemen rezervasyonunu yap!

App Store
gezi rehberi

Macera Rotası ile Adana’yı Keşfet

Macera Rotası seyyahları Burak ve Seda Akkul, Adana Kebabının verdiği yetkiye dayanarak Budget’tan araç kiralıyor ve lezzet diyarı Adana’ya doğru yola çıkıyorlar. Budget uygulamasını kullanarak %30 indirimle kiraladıkları aracı Adana Havalimanı Budget ofisinden teslim alıyorlar.

Araçlarıyla Adana lezzetlerine doğru yola çıkan çiftimizin macerasına katıl!

Ciğerci Mahmut – Reşatbey Mahallesi

Adana usulü bir güne başlamak için soluğu Ciğerci Mahmut’ta alıyoruz. Kahvaltı keyfi olarak yediğimiz ciğerlerin üstüne Taş Kadayıf lezzetinin de tadına bakarak Adana’da dolaşmaya çıkıyoruz.

Taş Köprü – Yüreğir

4. yüzyılda Romalılar tarafından yapılan Seyhan Nehri üzerinde bulunan taş köprüde gezinirken Nehir ve Sabancı Merkez Camii manzarasından gözlerimizi alamıyoruz. 10 yılda yapımı tamamlanan caminin Türkiye’nin kapasitesi en yüksek camisi olduğunu da belirtelim.

Etrafı turlarken muhteşem manzaralar eşliğinde kahvemizi de içiyor ve Adana Merkez parkında dolaşmaya devam ediyoruz. Eskiden Merkez Otogar olan bölgede artık kocaman bir yeşil alan bulunuyor. Seyhan Nehri’nin güzelliklerinden bahsettikten sonra etraftaki restoranları da keşfediyoruz. Adana’daki ilk günümüzü ise en meşhur lezzetlerden olan şırdanla noktalıyoruz.

Varda Köprüsü – Karaisali

Varda Köprüsü Mesire Alanı’na doğru kiraladıkları araçla yola çıkan çiftimiz, muhteşem bir manzarayla karşılaşıyor. Almanlar tarafından 1912 yılında inşa edilen köprü hala aktif olarak kullanılıyor. James Bond Skyfall filminde yer alan köprünün hikayesinden de bahsettikten sonra mesire alanında gezintiye çıkıyoruz. İkinci günü bölgede keyifli manzara ve doğal güzelliklerin arasında geçirdikten sonra yine Adana’ya özgü lezzetlerden olan bici biciyle günü noktalıyoruz.

Adana - Merkez

Gezinin kalan kısmında şehir merkezine dönüyor ve Adana Sinema Müzesi’ne ulaşıyoruz. Müze içerisinde Adana’nın ünlü sinema sanatçıları da unutulmamış. Aynı zamanda müzede devasa bir kamera ve fotoğraf makinesi koleksiyonu da sevenlerini bekliyor. Adana’lı sinema sanatçılarının anıları ve fotoğrafları bulunan müze kesinlikle görülmeye değer. Merkez ilçesindeki Ulu Cami Külliyesi’ni dolaştıktan sonra 1882 yılında Osmanlı tarafından yapılan Büyük Saat Kulesi’ni görme fırsatı da yakalıyoruz. Tarihi Kazancılar Çarşısı’nı ve tarihi dokuya yakışan birçok esnafı da gördükten sonra Merkez gezimizi tamamlıyoruz.

Yılankale - Ceyhan

Adana Ceyhan’da bulunan Yılankale, Şahmeran Kalesi olarak da biliniyor. Bizans tarafından İpekyolu üzerinde kullanılmak adına yaptırılan kale, muhteşem bir manzaraya sahip. Efsanelere konu olan Şahmeran’ın da bu kalede yaşadığına inanılırmış. Kalenin inanılmaz manzarasının keyfini çıkardıktan sonra seyahate Yumurtalık Plajı’na ulaşmak üzere devam ediyoruz.

Yumurtalık Plajı

Denize girmek isteyenlerin kesinlikle uğraması gereken yerlerden olan plaj, oldukça güzel bir denize ve sahile sahip. Muhteşem lezzetlere ulaşmayı mümkün kılan gezimizi de bu plajda noktalıyoruz.

Tarihe ve lezzetlere ulaşmak için Budget'la Adana'da araç kiralayabilir, ekonomik ve konforlu şekilde şehrin tadını çıkarabilirsiniz!

Macera Rotası’nın bir sonraki durağına kadar hoşçakalın!