Teslim Alma Ofisi
İade Tarihi
{{toDayNumber}}
{{toDayName}} {{toMonthName}}
Budget ile araç kiralama deneyimi parmaklarınızın ucunda!

Sen de yollarda özgürlüğü ve konforu bir arada arıyorsan, Budget’la yola çık. Budget uygulamasını indir, Türkiye'nin 33 şehir ofisleri, 23 havalimanı ofisleri ve Budget İstediğin Yerde ofislerinden hemen rezervasyonunu yap!

App Store
gezi rehberi

Budget Macera Rotası Bodrum’da

Budget Macera Rotası’yla bu ayki durağımız: Bodrum!

Burak Akkul ve Seda Akkul hem doğa hem de kültür dolu bir haftasonu için Bodrum’u seçerken, aynı zamanda Budget Mobil uygulaması ile saniyeler içinde araçlarını kiralayarak yolculuğa başlıyor. Çiftimiz, uygulamanın sağladığı %30 indirim avantajı kiraladıkları araçlarına, Bodrum Milas Havalimanında kavuşuyor.

Eşyaları aracımıza yükledikten sonra yola çıkmadan önce ‘’Kurallarla Güvendesin’’ videosunu izlemeyi unutmuyoruz. Geç saatlerde ulaştığımız Bodrum maceramıza ertesi gün devam ediyoruz.

Bodrum Yahşi

İlk durağımız olan Bodrum Yahşi; temiz koyu, berrak ve soğuk deniziyle ünlü bir mahalle. Macera rotasının ilk gününü, bu güzel kumsala havluları atarak ve dinlenerek geçiriyoruz.

Bodrum Merkez

Bodrum Merkez’e geliyoruz ve Macera Rotası’na kaldığımız yerden devam ediyoruz. Antik tiyatrolar, müzeler, Bodrum Kalesi, Deniz Müzesi ve Halikarnas Mozolesi gibi gezilecek birçok yere sahip olan Bodrum Merkez’de gezmenin keyfini çıkarmadan önce mandalinalı dondurma yiyerek serinliyor ve gezimize başlıyoruz.

İlk önce Bodrum Kalesi Sualtı Arkeoloji Müzesi’ni dolaşıyoruz. Sonrasında Bodrum Kalesi’nin içini ve sonradan camiye dönüştürülen şapeli görüyoruz. Bodrum Kalesi Sualtı Arkeoloji Müzesi’nin birçok eserini, kalenin iç odalarında incelemek mümkün. Serçe Limanı Batığı’nın bulunduğu salonu gezerken hayranlığımızı gizleyemiyoruz. Kale çevresindeki tavus kuşları ve kaplumbağaları da görmeden geçmiyoruz. Genellikle tatil bölgeleriyle anılan Bodrum’un kültürel zenginliğinin de dopdolu olduğunu hatırlatmak isteriz.

Kale gezintimiz sonrasında limana iniyor ve kahve-dondurma molası veriyoruz. Maceramıza Zeki Müren Sanat Müzesi’ni gezerek devam ediyoruz. Sanat Güneşi’ni bilmediğimiz yönleriyle tanıma fırsatı yakalıyor ve Zeki Müren Sanat Müzesi’ni mutlaka gezmenizi tavsiye ediyoruz. Gezintimize Halikarnas Mozolesi’nin kalıntılarında devam ediyoruz. Dünya’nın Antik Yedi Harikası’ndan biri olan Halikarnas Mozolesi depremler ve seller dolayısıyla yıkılmış, kalıntıları ise St. Jean Şövalyeleri tarafından Bodrum Kalesi’nin inşasında kullanılmış.

Bodrum Gümüşlük

Yolculuğumuzu tamamlamadan önce uğradığımız Gümüşlük, Uluslararası Gümüşlük Klasik Müzik Festivali, muhteşem sahilleri ve temiz deniziyle meşhur. Burak Akkul’un Bodrum’da en sevdiği yerlerden olduğunu öğrendiğimiz Gümüşlük, Bitez ile birlikte kesinlikle gezilmeye değer.

Son durağımızda geçirdiğimiz güzel vaktin ardından yolculuğumuzu Bodrum Milas Havalimanı’nda noktalıyoruz. Bir sonraki Macera Rotası’nda görüşmek üzere!